Regionservice mäter kundnöjdhet

Under perioden 1-25 november har du som kund chansen att svara på Regionservice kundenkät.
Enkäten skickas ut via postfack samt via e-post och den tar inte lång tid att fylla i. Enkäterna finns också samlade på Servicewebben uppdelade per tjänst:
Regionservice nöjd kundmätning - Regionservice Servicewebb (vgregion.se)
Resultatet av mätningarna kommer att ge oss en viktig indikation på hur väl vi uppfyller era förväntningar på våra tjänster och vad vi tillsammans kan behöva utveckla för att ge er ännu bättre service i framtiden.
Hjälp oss att bli bättre genom att svara på enkäten!
-
Möjlighet till återhämtning har stärkts
Under hösten följs initiativet ”avlastning för vårdpersonal” upp för att fortsätta utveckla uppgiftsväxling av vårdnära servicetjänster.
-
Regionservice mäter kundnöjdhet
Under perioden 1-25 november har du som kund chansen att svara på Regionservice kundenkät.
-
Samlingssida på intranätet för digitala möten
En ny sida på intranätet underlättar självhjälp för digitala möten. Sidan innehåller stöd och riktlinjer men också möjlighet till rådgivning.
-
Status MiV 2.0 oktober 2021
Implementeringsarbetet av MiV är just nu inne i en intensiv fas där vi driftsätter enheter både i Lidköping och Uddevalla parallellt. Inom kort kommer också driftsättningsfasen i Skövde starta.
-
Thomas Front tillbaka som servicedirektör
Sedan första november är ordinarie servicedirektör, Thomas Front, tillbaka efter ett och ett halvt år som tillförordnad ekonomidirektör i Västra Götalandsregionen.