Regionservice mäter kundnöjdhet
Under perioden 1–25 november skickas kundenkäter till de förvaltningar som använder och beställer Regionservice tjänster.
Kundnöjdheten ska, enligt servicenämndens beslut, mätas på alla Regionservice tjänster minst en gång per år. Tjänsterna innefattar exempelvis lokalvård, fakturering, post och patientmåltider.
Enkäten skickas ut via postfack samt via e-post och den tar inte lång tid att fylla i. Enkäterna finns också samlade på Servicewebben uppdelade per tjänst:
Regionservice nöjd kundmätning - Regionservice Servicewebb
– Resultatet av mätningarna ger en viktig indikation på hur väl serviceförvaltningen uppfyller de förväntningar som finns på servicetjänsterna och vad förvaltningarna tillsammans kan behöva utveckla för att ge ännu bättre service i framtiden säger Dag Thyselius, kommunikationschef Regionservice.
Hjälp oss att bli bättre genom att svara på enkäten!