Har du chattat med VGR:s digitala assistent?
En digital assistent, även kallad chattbott, ger kvalitetssäkrade svar 24 timmar om dygnet alla dagar i veckan året runt – och kan därmed komplettera ordinarie kundtjänst eller support.
VGR:s interna digitala assistent vänder sig till dig som medarbetare och dyker upp på ett antal sidor på Insidan, exempelvis Marknadsplatsens startsida, på ett flertal sidor under Min anställning och på Servicewebben, under ekonomi. Här kan den svara på frågor om:
- Ekonomi: leverantörsfaktura i Raindance och Marknadsplatsen
- Inköp: beställningsstöd och användarsupport i Marknadsplatsen
- HR: arbetstid, förmåner, ledigheter och sjukdom
Här kan du läsa mer om - VGR:s digitala assistent
-
-
Hög belastning och sjukfrånvaro hos vårdpersonal leder till att satsningen på vårdnära servicetjänster förlängs till och med 30 september.
-
I november 2021 genomfördes Regionservice årliga kundnöjdhetsmätning. Resultatet visar en liten förbättring av ett redan bra resultat.
-
Den senaste mätningen visar att allt färre patienter får välja maträtt när de är inneliggande på sjukhus i Västra Götalandsregionen. Detta går emot beslutet från regionfullmäktige att patienter ska få välja själva.
-
Vårdenhetscheferna på Skaraborgs sjukhus och Regionservice träffades för samtal och dialog om lokalvårdskvalitet och förutsättningarna för en bra leverans.
-
En digital assistent, även kallad chattbott, ger kvalitetssäkrade svar 24 timmar om dygnet alla dagar i veckan året runt – och kan därmed komplettera ordinarie kundtjänst eller support.
-
Ökad tydlighet och styrning i alla arbetsmoment gör det möjligt att arbeta smartare och mer effektivt. Det är slutsatsen från Regionservice arbete med processoptimering.