Västtrafikbiljetter

Försäljningen av olika typer av Västtrafikbiljetter över disk i receptionen har upphört.
Även receptionerna i andra Regionens hus berörs av detta.
Orsaken är avvecklingen av Sambo.

Två alternativ för att beställa Västtrafik-biljetter själv:

  1. Du gör personliga utlägg och begär reseersättning i Heroma webb. Läs mer om hur du ansöker om reseersättning här.
  2. Förvaltningen eller enheten som du tillhör skaffar ett eget företagskonto hos Västtrafiks företagsportal, och kan då samla alla era beställningar för ett och samma kostnadsställe.
    Läs mer om att bli företagskund hos Västtrafik på Företagsbiljetter och företagskort www.vasttrafik.se/foretag eller kontakta foretag@vasttrafik.se

Värdecheckar och pappersbiljetter är slut och vi kommer inte att beställa fler.

För att beställa övriga slags resor, se mer information på Möten och resor - VGR gemensamt (vgregion.se)

För att kontakta kontorsreceptionen: receptionen.rh.goteborg@vgregion.se