Studion (temp. Högsbo närsjukhus invigning)
Högsbo närsjukhus guidning
Testblock
Se bilder på vår studio på Stationshuset i Göteborg
 
        
På grund av pandemin fick vi ställa om från ett fysiskt event till en digital variant av Sällsynta dagen och vår nyinvigning. Event och mötesservice hjälpte oss, utifrån vår typ av event och dess innehåll, att hitta rätt form vilket blev ett Teams live-event. Olof Bäckström som hade hand om oss lyssnade in våra tankar och önskemål utifrån vår planering, var lösningsfokuserad, flexibel och hittade vägar att gå även där vi stötte på hinder och utmaningar. Flera olika aktörer var inblandade i skapandet av eventet, innehållet var varierande, krävde olika tillvägagångssätt för att få till och ändringar i programmet behövde göras med kort varsel. Själva sändningen blev därav en utmaning för Event och mötesservice, men slutprodukten blev jättebra och våra eventdeltagare tyckte det hela var väldigt fint arrangerat.
Centrum för sällsynta diagnoser Väst
Jag har arbetat som projektledare för en årlig konferens som heter Digikult – digitalt kulturarv i praktiken under tre år tillsammans med Event och mötesservice. Min upplevelse är mycket god och resultaten har varje gång levt väl upp till mina förväntningar. Att använda Event och mötesservice har underlättat för mig som projektledare enormt då jag kunnat fokusera på de saker jag är bra på samtidigt som jag kan lita på att allt det där runt omkring blir gjort på ett proffsigt sätt.
Thomas Scott, projektledare Digikult från Stabsenheten, Förvaltningen för kulturutveckling
Vi köper en hel del tjänster av Regionservice. Vet faktiskt inte hur vi skulle kunna få ett bättre stöd. Ordning och reda, snabb, professionell service serverat med entusiasm och omtänksamhet.  De tjänster vi köper från Regionservice håller absolut högsta klass. Att de dessutom levereras på ett positivt och engagerat sätt gör bidrar till att vi faktisk är en attraktiv arbetsgivare. På koncernkontoret är våra värderingar ”tillsammans gör vi varandra starkare”, ”vi lyssnar in vi lyssnar av” och ”feedback bidrar till vår utveckling”. De personer som levererar tjänster till oss från Regionservice bidrar i allra högsta grad till dessa, ni är fantastiska
Robert Green, HR-strateg från Koncernkontoret. 
Beatrice har varit fantastisk på alla sätt! Professionell, lättillgänglig, effektiv och alltid med energi och engagemang. Upplever att det finns en hög kompetens och erfarenhet hos Event och mötesservice, där de som jobbar där samarbetar på ett sätt som underlättar och effektiviserar för kunden oavsett om de arbetar i samma eller olika uppdrag.
Marie Hagsjö, projektsamordnare från Hälsan och Stressmedicin