213 pl - Sahlgrens aula

Kontakt Konferensservice för Sahlgrenska sjukhuset

Konferensbokning

Måndag - fredag kl 08:00 - 12:00 samt 13:00 - 16:00
Telefonnummer: 031-342 10 60
Epost: gastronomen.konferens.su@vgregion.se

Teknisk support

Måndag - fredag kl 07:15 - 16:00
Telefonnummer: 0736-60 15 53

Informationen Sahlgrenska sjukhuset

Besöksadress:
Blå Stråket 5. 413 45 Göteborg

Måndag - fredag kl 07:15 - 16:30
Telefonnummer: 031-342 98 36 och 031-342 98 25



Blå stråket 5
    
Biosittning - 213 platser  
U-sittning - Ej möjligt  
Skolsittning - Ej möjligt  
Anmärkning - Trappstegsaula med modern teknik. Möjlighet till videokonferens. Foajé utanför lokalen.
Lokalen är låst och larmad. Tillträdeskort kvitteras ut samt återlämnas i Informationen, Huvudentrén, SU/Sahlgrenska, tfn 342 98 36. Öppet mån-fre kl 07.30-17.00.
 
Pris Heldag: VGR 3000 Kr , SU ingen avgift

Visning av utrustning enligt bokning samt felanmälan till:
Konferenstekniker, tfn 342 87 88.

Kvällstid, efter kl 17.00, kan nyckel-/tillträdeskort till lokalerna kvitteras ut i förväg samt återlämnas i efterhand i Informationen, Huvudentrén.

Kunden är ansvarig för att det är släckt, låst och i förekommande fall larmat vid mötets slut.

Utrustning: 3 Projektorer + duk, Högtalare, Rumspc, Whiteboardtavla, Styrpanel, Dokumentkamera, 4 myggor + 2 Handmikrofoner

Catering

Cateringleverantör på Sahlgrenska- och Östra sjukhuset är Restaurang Gastronomen.

Catering

I de fall catering har hämtats av kund själv, måste matrester och övrigt material bortforslas efter avslutad bokning. I förekommande fall debiterar vi kunden för extrastäd.


Felanmälan, frågor, synpunkter eller förslag

Felanmälan för Sahlgrenska Universitetets konferensrum

Vi tar emot felanmälan under kontorstid kl 08.00-12.00 samt 13.00-16.00 på telefonummer 031 - 342 10 60.

  • Vänligen ange sjukhus och lokal samt bifoga en beskrivning av felet.
  • Vi återkopplar till Dig så fort vi kan, därför ber vi Dig att också uppge namn och telefonnummer.
  • Om det gäller AV/IT-utrustning kan vi i vissa fall lämna telefonsupport eller förmedla ärendet vidare till VGR IT Service Center.
  • Kvällstid har vi tyvärr ingen support eller service på AV-utrustning.
    Vid akuta fel av fastighetskaraktär under övrig tid hänvisas till Västfastigheters jour på respektive sjukhus.

Frågor, synpunkter eller förslag kontakta

Helena Olsson helena.e.olsson@vgregion.se
0736-60 15 15.