Samtliga Hjälpmedelscentralers öppettider är helgfri Måndag-Fredag kl.08:00-16:30.
Våra telefontider är helgfri Måndag- Fredag kl.08:00-12:00, 13:00-16:30.
Avvikande telefontider:
Val 4 - webSesam support
Kl.08:00-12:00 Support/ frågor som handlar om hur man använder systemet webSesam, ansökan/ frågor kring behörighet och inloggning till webSesam.
- Val 1- Frågor för inloggning och behörigheter
- Val 2- Övriga frågor om webSesam systemet
Stäng för arbetsplatsmöte
Felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder
- Tisdagen 16 sep mellan kl. 09:00-12:00
- Tisdagen 14 okt mellan kl. 09:00-12:00
- Tisdagen 18 nov mellan kl. 09:00-12:00
- Tisdagen 9 dec mellan kl. 09:00-12:00
Du kan också ställa din fråga via mejl till info.hmc@vgregion.se