Samtliga Hjälpmedelscentralers öppettider är helgfri Måndag-Fredag kl.08:00-16:30.
Våra telefontider är helgfri Måndag- Fredag kl.08:00-12:00, 13:00-16:30.
Under veckorna 28-31 kommer följande val att ha öppettider
Måndag- Fredag
9:00-12:00, 13:00-14:00
Val 1, val 1 Felanmälan av hjälpmedel
Val 1, Val 2 Hämtning och bokad leverans
Val 2, Val 0 Grundutrustning
Val 2, val 1 Lagerleverans och kundorder
Val 2, Val 5 kundfakturafrågor
Övriga val har ordinarie öppettider
Val 2 - Teknisk support på hjälpmedel
kl.08:00-12:00, 13:00-16:30
Tillhandahåller teknisk support avseende underhåll och teknisk rådgivning för hjälpmedel. Frågor gällande registrerade arbetsordrar.
Val 3 - Generell sortimentsrådgivning
Kl.08:00-12:00 , 13:00-16:30
Hjälpmedelskonsulent ger information och vägledning som berör generella frågor kring vårt hjälpmedelssortiment.
Val 4 - webSesam support
Kl.08:00-12:00 Support/ frågor som handlar om hur man använder systemet webSesam, ansökan/ frågor kring behörighet och inloggning till webSesam.
- Val 1- Frågor för inloggning och behörigheter
- Val 2- Övriga frågor om webSesam systemet
Stäng för arbetsplatsmöte
Felanmälan av hjälpmedel, övriga frågor, grundutrustning, kundfakturafrågor och lager, leverans och kundorder
- Onsdagen 27 augusti mellan kl.9.00-12.00
Du kan också ställa din fråga via mejl till info.hmc@vgregion.se